Cem güner nasıl bir gazeteci herkes öğrensin – 6

From:  Gmail-Oktay EKÞÝ <o.oktayeksi@gmail.com>
To:  Cem Güner <cemguner@mynet.com>
Subject:  RE: Röportaj…
Date:  Fri, 20 Apr 2012 01:36:51 +0300

 

Cem,
20 Nisan Cuma günü daha çok evde olacağım. Sen evi biliyorsun (Özgürlük
Sokak No:1 Yeniköy). Beni arayın. Saat belirleyelim. Sanırım öğleden sonra
daha müsait olurum. Ona göre gelirsiniz, göürüşürüz.
Oktay Ekşi

—–Original Message—–
From: Cem Güner [mailto:cemguner@mynet.com]
Sent: Thursday, April 19, 2012 1:02 PM
To: Gmail-Oktay EKŞİ
Subject: Röportaj…

Oktay Bey,

Röportaj konusunda gazeteci arkadaşımız (Bölgede Meydan Gazetesi) sizi
İstanbulda uygun göreceğiniz herhangi bir yerde ziyaret ederek röportajı
yapmak istiyor. Zaten ben de kendisine eşlik edeceğim. Fotoğrafları ben
çekeceğim.. O nedenle sizin uygun göreceğiniz zaman ve mekan konusunda biz
uyum sağlayabiliriz…

—– Özgün İleti —–
Kimden : “Gmail-Oktay EKŞİ”
Kime : “‘Cem Güner'”
Gönderme tarihi : 16/04/2012 22:35
Konu : RE: Silivriden…
Sevgili Cem,
Her gazeteciyle -meslek standartları açısından kabil-i hitap olmamaları
şartıyla- konuşan biriyim. O arkadaşlarla da konuşurum. Ama benden “ücret”
talep etmeye yeltenen bile bugüne kadar olmadı. Böyle bir âdeti ben âdet
değil “ayıp” sayanlardanım. O nedenle bu ifadeyi duymuş bile olmak istemem.
Mesleklerini adam gibi yapıyorlarsa elbet ve memnuniyet konuşurum. Ben o
arkadaşları tanımıyorum. Senin kefaletini yeterli sayıyorum. Bu kayıtla bir
zaman belirleyerek -belki benim Silivri’ye geldiğim bir tarihte- görüşürüz.
Sevgiler.
Oktay Ekşi
—–Original Message—–
From: Cem Güner [mailto:cemguner@mynet.com]
Sent: Sunday, April 15, 2012 10:21 PM
To: o.oktayeksi@gmail.com
Subject: Silivriden…

Oktay Bey merhaba,

Uzun zamandır görüşme fırsatı bulamadığımız için anlatamadım Belediye
Başkanı Özcan Bey ile aramızdaki bütün sorunları çözümledik. 3 ayı aşkın bir
süredir karşılıklı sevgi saygı ve dayanışma içerisinde yürüyoruz.
Benim istediğim zaten Silivride aktif bir şekilde CHPyi desteklemekti şimdi
rahatlıkla bunu yapıyorum… Örgütle de çok iyi ilişkiler içerisindeyiz.
Zaten yeni İlçe Başkanı Mümin Bey de uzun yıllardır karşılıklı saygı ve
sevgi içerisinde olduğum bir büyüğümdü…

Silivri ve çevre ilçelere (3. bölge) günlük olarak yayın yapan BÖLGEDE
MEYDAN adında bir gazete var. Burada çalışan meslektaşlarım sizinle röportaj
yapmak istiyor. Aynı ulusal basında yapılan standartlarda fotoğraf çekip
sorular soracaklar. Yerel basında adet olduğu üzere ücret veya toplu gazete
satışı talebinde bulunmayacaklar. Bunu özellikle konuştum. Sadece habercilik
sınırları içerisinde röportaj yapmak istiyorlar.

Sizin için uygun mu acaba?

Cem..

Yorum bırakın