Cem güner nasıl bir gazeteci herkes öğrensin-1

From:  <ozcanisiklar@gmail.com>
Reply To:  ozcanisiklar@gmail.com
To:  Cem G�ner <cemguner@mynet.com>
Subject:  Ynt: Mutlu Yıllar..
Date:  Sat, 31 Dec 2011 19:17:28 +0000

Dogrusunu soyleyim cok sasirdim senden belemedigim bir saygi ifadesi bu mesaj cok duygulandim itiraf edeyim.Bu vesileyle bir kac soz soylemek isterim ister inan ister inanma sen degerlendir.Ozcan abi bana babamin yapmadigini yaptin sag ol dedigin bir sozu hatirliyorum Ve ben samimi soyleyim benim cok hosuma gitmisti bir memleket cocuguna babalik etmek guzel bir duyguydu Sana yeminle soyleyim bana silahla yaptiramiyacagini bu iki sozle yaptirdin bu gece. Ben seni memleket cocugu olarak gormek babalik abilik etmek gibi bir gorevim varsada yapmak istedim hep ama sen beni bir turlu anlamadin umarim bu gece vesile olur bir seyleri anlamya anlasilmaya sunu hic aklindan cikarma ben senin dusmanin olamam ve benden sana zarar gelmez simdi bu gece sen bir adim daha at sitenden kaldir o benle ilgili olanlari dusman sevindirme iyi saglikli basari dolu bir yil diliyorum

Yorum bırakın